ก้ามปู รีสอร์ท Kampu Resort

จอง ก้ามปู รีสอร์ท, พัทยา ประเทศไทย
Star Rating: 2

 

รีวิวก้ามปู รีสอร์ท:

ก้ามปู รีสอร์ท ที่พักระดับ 2 ดาวแห่งนี้ พร้อมมอบความสะดวกสบายให้คุณไม่ว่าจะเดินทางมาท่องเที่ยวหรือติดต่อธุรกิจใน พัทยา ที่พักนำเสนอสิ่งอำนวยความสะดวกมากมายที่จะทำให้การเข้าพักของคุณเป็นประสบการณ์ที่น่าอภิรมย์ คุณสามารถพบบริการต่างๆ เช่น จักรยานให้เช่า, ฟรี Wi-Fi ทุกห้อง, Wi-Fi ในพื้นที่สาธารณะ ได้ที่โรงแรม ห้องพักที่นี่สิ่งอำนวยความสะดวกครบครันให้คุณได้พักผ่อนอย่างสบาย อาทิเช่น ระเบียง/ชานเรือน, เครื่องปรับอากาศ, โทรทัศน์, พื้นที่นั่งเล่น, ตู้เย็น. โรงแรมนำเสนอโอกาสในการพักผ่อนสันทนาการที่หลากหลาย ด้วยบริการที่วางใจได้และพนักงานมืออาชีพ ก้ามปู รีสอร์ท พร้อมตอบสนองความต้องการของคุณ

เวลาเช็คอิน: 2:00 PM
เวลาเช็คเอาท์: 11:30 AM

คุณกำลังหาที่พักว่าง ในเดือนเมษายน ที่พัทยา อยู่หรือเปล่า? ลองดูรีวิวของก้ามปู รีสอร์ท ก่อนสิ รับรองราคาดีที่สุดคุณจะต้องชอบ !

ราคาเริ่มต้นที่: 1548 บาท

รูปก้ามปู รีสอร์ท:
ก้ามปู รีสอร์ท

Kampu Resort

 

Looking for hotel available in April 2024 ?  Book Kampu Resort, Pattaya Thailand now!

Review Kampu Resort:

Ideally located in the prime touristic area of Koh Larn, Kampu Resort promises a relaxing and wonderful visit. The hotel offers a high standard of service and amenities to suit the individual needs of all travelers. Wi-Fi in public areas, bicycle rental, free Wi-Fi in all rooms are there for guest’s enjoyment. Seating area, refrigerator, television, hair dryer, internet access – wireless can be found in selected guestrooms. The hotel offers various recreational opportunities. Discover all Pattaya has to offer by making Kampu Resort your base.

Check In Time: 2:00 PM
Check Out Time: 11:30 AM

Are you looking for Hotel in Pattaya, Thailand? Check review about Kampu Resort !!
Rates from: USD 46

Pictures of Kampu Resort:
ก้ามปู รีสอร์ท (Kampu Resort)

Kampu Resort

Kampu Resort หรือ ก้ามปู รีสอร์ท

ก้ามปู รีสอร์ท (Kampu Resort)

สถานที่ตั้ง: 142/24 M.7(200 M. from Nabaan Pier, on the way to Haad Tayai) T.Naklua A.Banglamung 20150 Pattaya Thailand

Book Kampu Resort Now!!